söndag 30 november 2014

1A


Vi har haft en fantastisk vecka inför advent. Familjen följde med mig halvvägs ner till Ängelholm och stanna kvar hos mormor. Jag fortsatte till första utbildningen med Trädgårdsakademin. Jag hade höga förväntningar och de införlivades! Så nu känner jag att mina företagsplaner känns mer kärnfulla. Jag har också varit på sminkkurs på Lenas i Karlsborg. Riktigt roligt o lyxigt och jag lärde mig dessutom massor. Jag brukar inte sminka mig men nu är jag sugen på att öva in ny teknik och nya produkter. Jag sminkades av duktiga frisören Bea som vi framöver hittar på Lindas Klipphörna! Jag önskar alla en riktigt fin 1. Advent!

2 kommentarer:

  1. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen, einen schönen 1. advent von angie

    SvaraRadera
  2. Vilken vecka det blev för dig! Själv börjar jag så sakteliga fungera igen...jag var helt utpumpad när jag kom hem! :o) Dottern är fortfarande sjuk, stackars! Här är länken till tomten förresten: http://www.upplev.norrkoping.se/Tomten+i+Kolm%E5rden__1053.html

    Kram

    SvaraRadera