söndag 15 september 2013

Ett höstförsök!












Bad, sol, prunkande rabatter och öppna fönster natten lång. Jag kan knappt tro att det är mitten på september! Vilken sommar vi har haft! Och blir det nu som vår granne sa, att imorgon kommer höstvädret med regn och blåst. Ja då välkomnar jag det också. För då skall jag besöka alla fina och roliga bloggar som jag riktigt saknar efter månader med minimalt surfande. Jag önskar alla en fin vecka med några bilder där jag har försökt mig på lite höststämning!

8 kommentarer:

  1. Så jättefint du har gjort;).........
    Jag gillar hösten...det blir ett slags lugn och luften är klar.....och färgerna sprakar.....
    Kram på dej!!
    Bia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Fina och inspirerande höstbilder du bjuder på!
    Nu blev jag sugen på lite nya höstblommor till trädgården:)
    Å här välkomnar jag också hösten!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Go kväll!
    Otroligt vackra höstbilder du bjuder på. Verkligen höstigt och vackert, precis så där som när hösten visar sig från sin bästa sida:-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt det ser ut på dina bilder! Höstigt och ljuvligt. Det gula och bruna lyste verkligen upp så fint:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hello...I am a new visitor to your blog from California (USA) and an instant admirer!I found your space while surfing blogland. I love your style and the above summer setting in your garden is just lovely. Your photography is impeccable.

    I'd like to add you to my favorite blog list on my blog- www.celebratemevintage.blogspot.com
    Can I also share some of your lovely photos with credits to you? In fact, I'd like to do a whole post about your blog. Thank you....

    Cely

    SvaraRadera
  6. God morgon!!

    Jag tror på det din granne sa, för här är det regn, blåst och rusk idag!! Riktigt höst. Så jag tror sommaren tyvärr har tappat sitt grepp nu.
    Fint du gjort i din trädgård med!! =)

    Nu är det den tiden då man verkligen hinner och vill sätta sig ner och kika runt bland alla fina bloggar och lapa i sig inspiration!! =)

    Önskar dig en bra start på hösten!
    Varm kram Clara

    SvaraRadera
  7. Så höstfint du har gjort! Riktigt härliga bilder :) Det är bara att njuta så länge det går av det fina vädret.

    Jag har inte börjat än och nu ser det ut som att regnet skall stanna hela veckan så det får väl bli till helgen kanske.

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Det var ett väldigt härligt "höstförsök" !!! Underbara färger !!

    Kraaaam

    SvaraRadera