måndag 22 april 2013

Din trädgård

















Vi var ju på mässan Din trädgård i Örebro i helgen. En trevlig liten mässa. Inte så mycket nyheter precis men bra föredrag och en välordnad tillställning. Hela helgen var kul eftersom sällskap var bra, vädret fint och antalet fina affärer i Örebro var högt. Ni skall få se lite från shoppingen i stan nästa gång. Arrangemangen har Florist Utbildarna tillverkat. De var fina! Annars så var mässans höjdpunkt Gårdsmejeri Ostbiten från Vintrosa! Godaste osten jag någonsin ätit! Önskar er en fin vecka! Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Ljuvliga blommor! Så härligt att få gå omkring allt vackert=)

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!

    Jag var också på mässan men blev lite besviken, trodde det skulle vara mer inspirerande miljöer, men det var ju kanske för att jag hade för höga förväntningar;)
    Blir spännande att se vilka butiker som du besökte, är ju Örebroare så jag kan nog gissa mig till några:)

    Ha det fint!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Härligt med mässa, jag har inte varit på någon i år och antagligen blir det ingen heller, hoppas det passar bättre nästa år. Brukar vara så härligt med inspiration!

    /Jenny

    SvaraRadera
  4. Sagolikt vackert, måste varit helt underbart att strosa runt o njuta <3 Gott med ost, man får väl köpa hem lite tills imon, eftersom det är lillelördag,)) Ha en härlig dag,) Kram fia

    SvaraRadera
  5. Ser ut som en mässa jag skulle gilla.. jag är riktigt svag för blommor ;)
    Många fina bilder du bjuder på!

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Olá Anna!

    Gosto do visual do seu Blog. Você nos mostra belas Flores.
    Saudações da,

    Norminha

    SvaraRadera