onsdag 27 juni 2012

Titta titta!




Första rosa klematisen har slagit ut tillsammans med första Dahlian. Dahlian tillhör mina rangliga stackare som jag förgrodde inne. De är inte vackra som helhet men de blommar. Och det mer än en månad tidigare än förra året. Just nu är jag mest förundrad över att alla rosa blommor i trädgården har samma kalla nyans av rosa. Dahlians strimmor, klematisen, Aklejan det något överblommade Löjtnantshjärtat och fänrikshjärtat. Och de står dessutom jämte varandra i landet! I Like!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder på vackra blommor!

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder. Jag gillar dina Dahlior, underbara med den rosa strimman och vad gör det om de är lite rangliga när de är i vasen med andra blommor.

    Ha en skön kväll

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Härliga blombilder du visar :)

    Jobbar som bara den sista dagarna innan semestern så jag hinner inte med mycket annat.. puh
    Försöker dock titta in till er och kolla vad ni har för er.

    Ha en skön kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera