måndag 4 juni 2012

Fulla tomrum





Varför går tiden så fort på helgen!? Man har en hel helg av tomrum framför sig på fredagen och vips så är det fullt. Lediga dagar går lika fort att fylla som tom förvaring! Och då talar vi överljudshastighet! 

På tal om förvaring så var kryddhyllan orange och brun (till och med på glaset) innan helgen. Nu är den ren och ljusgrön. Önskar jag kunde komma ihåg att ta före- bilder någon gång, även om det inte är givet att efter- bilden ger ett finare resultat! I alla fall är det en släktklenod från P:s sida och då är det ju extra roligt om det kommer till användning istället för till tippen!

Och med några minuters distans till det jag själv skriver... överljudshastigheten... jag vet, det är det som är livet!

Ha en bra vecka kära läsare (vad många ni har blivit hi hi)!

7 kommentarer:

  1. Superfin!!! En sån där som jag tycker är "to die for";))
    Överljudshastighet, ha ha - jag gillar det!
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken kryddhylla en sån vill jag oxo ha...
    Den blev kanonfin, fin grön färg!

    Önskar dig en god start på den nya veckan.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Den blev jättefin, föreställer mig hur den såg ut före :)

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken fin blogg du har!
    Du verkar bo i ett härligt hus med mycket fint..............

    Härligt vad lite färg kan göra, kryddhyllan blev ju jättefin.

    Ha det gott,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Hej Anna!
    Jag vet, samma problem här tiden rusar fram, både helg och vardag, veckor, månader och år!!!!

    Jättefin kryddhylla och väldigt fina muggar i ditt kök också!

    Kram Anncaathrine

    SvaraRadera
  6. Suuuuupercharmig kryddhylla! Vad snyggt också med hyllan och de vackra kopparna!! Ja visst är det roligt att kunna ta till vara gamla ting som finns i gömmorna, de andas en historia och känns mysigt att kunna återanvända tycker jag!

    Stööööörsta kraaaaaaaaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  7. Åh vilken superfin kryddhylla ♥
    Tiden rusar verkligen fram fast man försöker bromsa! - Och det går bara snabbare desto äldre man blir...Och den här tiden på året då man verkligen vill hinna njuta av allt då skulle man behöva minimalt med sömn för att hinna med.
    Ha det gott och njut så gott det går !
    Kramen / Anneli

    SvaraRadera