söndag 8 januari 2012

Gråskala


Undrar om det är grälla dockvagnar, Duplo och Pippihus som gör att jag känner att fullständig färglöshet är så skönt! Och på tal om färglöst (silvrigt)- missa inte utlottningen av smycke! Du bestämmer vilket- silver, läder, rostfritt, till honom eller henne, och givetvis eventuell text! Familjens namn, registreringsnummer, bankkod eller favorit citat... det är upp till dig! Du får till och med skriva "Carpe Diem" om du känner att du bara måste!

Jag önskar dig en riktigt skön kväll!



5 kommentarer:

  1. Hej!
    Var inne hos Maja, och blev lite nyfiken på hennes blogglista.
    Tur man är nyfiken ibland, för nu har jag suttit och beundrat alla fina bilder på ert hem!!

    Härlig blogg!
    Lägger dig i min lista också, så jag hittar hit igen!
    Ha en bra start på veckan!!

    Tjing Hilla

    SvaraRadera
  2. Just nu känner jag för att ha det väldigt grått och vitt men ju närmare sommaren man kommer så kommer även mer färg....
    kanonfint på tallrikshyllan....
    ha en skön dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du hittade till min blogg så jag hittade hit. Å, vilket vackert hem du har. Nu måste jag kika runt här. Så vill jag gärna vara med och tävla.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Vit & grå,
    Lyckan lyser i var vrå.

    Jättefin inredning! :)
    Hälsningar Veronica G

    SvaraRadera
  5. Hej där! Vad roligt att du vill vara med på utlottningen hos mig, jättekul att hitta hit till din fina blogg! Blir en följare på en gång, gillar allt jag ser! Förstår att ni gjort en tuff resa med renoveringen ni med..
    Jättesnyggt har du det på din tallrikshylla!
    Ha en fantastisk bra vecka,
    kram Mia

    SvaraRadera